Direktlänk till inlägg 1 juni 2010

Tisdag

Av Eva - 1 juni 2010 15:46

Och regnet det bara öser ner, var tog sommaren vägen?
Idag har jag varit "modell" för en tjej på Makeup studion.
Hon skulle sminka en catwalk sminkning    på mig.
Himla kul var det och se ett helt främmande ansikte i spegeln.

När hon var klar blev det bedömt av hennes lärare sen skulle
det tas bort. Inte så lätt att bli av med allt smink.
Som tack fick jag en vardags makeup, ser fräscht ut.
Ikväll är det klubben som gäller.   

Koncentrera mig på läggandet och apporteringen, ny tävling på lördag.

Hoppas regnet har lugnat ner sig tills dess, ingen höjdare att gå

i blåst och regn hela kvällen.

Nu är det iallafall tvättstugan som gäller...   


//Eva, Hubba & Donna

 
 
Nina

Nina

1 juni 2010 17:14

My god - en ny blogg :)!! Härligt. Då får man alltså hålla lilla kollen då. //Kram kram

http://www.palmstrand.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 15 november 2016 19:15


I söndags var det dags för Ebba's och min tredje start i appell spår.Jag har haft problem att få henne att hålla ihop en hel tävling men skam den som ger sig! Vi drog spårnr 2 på lottningen. Hon tog upp spåret bra och hittade snabbt pinne nummer ett....

Av Eva - 21 maj 2013 01:17

Nu är det snart 2 år sedan vi tävlade lydnad o nu är det dags att tävla L ll med Hubba. Just nu känns han mkt bra o rutan känns riktigt bra. Fått mera struktur på träningen i vår o det känns bra :-). Ska bli kul o vara på banan igen :-). Har satt igå...

Av Eva - 8 december 2012 17:22


Kanske skulle man börja blogga igen så det blir som en träningsdagbok.Hmm ja vi får väl se...   ...

Av Eva - 1 augusti 2010 15:41

I fredags var vi i Skurup och tävlade, 3:e och sista tävlingen i L I.Fick startnummer 7, perfekt att ligga på kanten på platsliggningen.Hund nr 1 gick upp nästan direkt och hund nr 6 stack upp när det var ca 30 sekunder kvar. Shit vad glad jag var ...

Av Eva - 17 juli 2010 05:43

Idag fyller Hubba 3 år. Jag bara älskar den här killen!! Hubba med broder Billy och syster Hedvig, 5 veckor gamla Hubba 8 veckor gammal, tulleplutten Svimmad Hubba, haha         Bita moster Donna är fortfarande en specialitet ;) ...

Presentation


Ännu en hundig blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards